Blogger Layouts

Followers

Like Kalau Suka Blog Ini. :)

ah ben & ah yien

Daisypath Anniversary tickers

Segmen 'Saya Blogger Hot' by Chegu Along


ok ! ni adalah pertama kali saya join segmen macam ni. hahaha. 
sebelum ni tak pernah. ulang semula, saya tak pernah join mana-mana segmen lagi.

nak kata saya hot? opss! bukan saya tapi blog saya. tak kot. 
kalau hot mestilah macam blog lyssa gitu kan. HAHA. 
sebenarnya saya pun tak tahu macam mana nak join segmen ni.
2 3 hari saya fikir patut ke saya join tapi hari ni saya nak cuba setelah saya terbang
dan terjah masuk ke blog-blog yang sertai segmen ni. hihi. 

ok lah. ni karang melalut sampai ke planet pluto pula. 
kita teruskan lah ye. tarikh peryertaan segmen ni sampai 16 jun 2012 je. 
so korang cepat lah join segmen ni. kalau korang nak sertai segmen ni korang kena lah ikot
syarat-syaratnye. memang banyak ! haha tipu jek. senang lah. 

ha korang tak tahu nk join macam mana? ala sayang sayang. meh sini saya ajar meh.



Syarat penyertaan :
1. Mestilah seorang blogger.
2. Follow blog Chegu Along.
3. Klik like pada page Chegu Along.
4. Pastikan tajuk entri : Segmen "Saya Blogger Hot" by Chegu Along.
5. Copy banner kat atas tu :  "Saya Blogger Hot" dan paste dalam entri anda.
6. Paksa 3 kawan anda join segmen ni. 
7. Tinggalkan link entri anda di ruangan komen di bawah.

sekarang lah masanya ! haha (gelak jahat) 
tapi sape je yang saya nak PAKSA??

2. Eyqa
3. Maz

Alhamdulillah. siap juga akhirnya segmen ni. hehe.
jumpa lagi ya. :) babai ! 








terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

0 tinggalan jejak: