Blogger Layouts

Followers

Like Kalau Suka Blog Ini. :)

ah ben & ah yien

Daisypath Anniversary tickers

atlit-atlit lelaki paling hebat ~

* DAVID BECKHAM ( bola sepak )
.
.

- tampil dalam kelompok pemain terbaik dunia sepanjang 
masa dan salah seorang atlit paling berpengaruh dari
segi fesyen dan budaya.

* ROGER FEDERER ( tenis )
.
.

- pemain tenis paling hebat pada abad ini.

* TIGER WOODS ( golf )
.
.

- pemain nombor 1 ini sentiasa di rangking teratas
atlit paling kaya dunia dengan anggaran AS$100
juta setahun.

* LEWIS HAMILTON ( formula one )
.
.

- mencatat sejarah apabila menjadi pelumba
kulit hitam pertama yang memenangi perlumbaan F1.

~tamat~




terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

habis mendownload SECRET GARDEN (^_^)

suke2 smpai nk lompat2 sbb dah abis 
mendownload cite SECRET GARDEN.
Rabbit 3

hari tu suruh akak sy amik kat kawan dye
tapi ! dye amik y ntah papo ntah.. 
ase nak nangis tau x ! x puas hati tol !!
Rabbit 3

nasib baik lah akak ade amik cite PLAYFULL KISS.
*haha sy suke sbb dua2 pelakon ni comel kan ! 
mmg terbaikk lah ! rugi x tgk..

sejuk gak lah hati ni kan.. 
hekhek !
Leaf

pape pown... sy ade p/s kt kawan sy
erm sory lah.. syg penat lah nk mendownload..
nnt2 ek..

oke2 perangai sy : 
-sy wt bila sy ase nak wat..
-sy akan wt bila cite tu sy mmg btol2 nk tgk...
-dan! kalau sy minat oke.. haha

maaf.. bye 
Leaf



terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

cerita terbaru?

hehe assalamualaikum sume..
selamat pagi..
sihat x korang-korang pagi ni?
ain harap sume sihat2 belaka lah ya...

cerita terbaru ya? emm
ain cuti sem 2 bulan ni ain keje..
tapi 2 hary lepas dalam sedar x sedar
ain dah pown dapat surat drpd kolej ain
dye panggil untuk pendaftaran sem baru 
OMG !! ain dah nak nek sem 3...
cepatnya masa berlalu..

tapi ain ada 1 masalah sekarang..
bila ain dok keje je ary2..
berat badan ain makin bertambah!
benci gila.. haha
mama ckp ain dah gemok..
adik cakap pp ain dah tembam..
oke2 ! jgn ckp lg... haha
sejak bila ain kuat makan ni?
*blurrr.. cube mengingati... haha
ha ! ain igt... ain selalu tiap2 hari makan 
AYAM GORENG !
nyam,nyam,nyam !

   Cute cake

*hehe ain syg ayam goreng... :)
hari2 nak ayam jgk... 


Cute cake



terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

penatnya !

salam.. hye korang... lame gile x update blog.. 
dah berkulat gadget2 aku tu.. hekhek..
ary nie penat lah... sebab ade hari sukan !
jadi kena keje lebih masa lah ary ni...
huhu tapi seronok :)

tp y x seronoknya kan...
dalam byk2 ade lak bnde penting 
y aku leh lupo nk bwk..
tensen betol!! 
*huh ! byk mkn somut ko ni !!
hehe bende tu adalah.. cube korang teka ?
HENSET !! hihih
mang gila lah...
dah lah x anta mcg kat En. Boncet sy..
mse dlm kete baru teringat kt HP..
*tepok dahi lah aku..
dlm ox pk msti kena mara lg dgn En.Boncet sy
hehe ! pastu wt keje cm biasa..

dlm tgh2 pek barang tu..
sy terfikir.. kalau pinjam HP mama tipon Boncet bole x?
sy pown memberanikan diri sy p mnx mama..
*oke tu pown sbb En.Boncet ckp cube dulu pape pon..
n then, aku pown jengket2 p cari mama.. hehe
last2 ! aku ckp ngan mama nk pnjm HP bole?
HP ani x bawak.. hehe lupo..
mama pown senyum..
*oke mama memg sik snyum je
mama tye nk wt pe?
sy ckp nk kol owg jap..
n mama pown mcm paham lak kan..
hehe terus bg.. pe g sy pown tekan2 butang no 
n dial.. haha.. thanx mama :)

tapi kepenatan aku berbaloi lah kan..
sebab dapat makan ayam byk2..
*weh! ko dah gemok tau x !? sedar ke x ni?
hehe x kisah lah... ayam tetap penting... weee~~

sepetang bersama budak2 sekolah dah kawan2 lama :)
mood : letih +ngantok + penat + lapar.. hehe



terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

23 CIRI ORANG YANG MENCINTAI KAMU

1. Orang yang mencintai kamu tidak pernah mampu memberikan alasan kenapa dia mencintai kamu. Yang dia tahu di hati dan matanya hanya ada kamu satu-satunya.

2. Walaupun kamu sudah memiliki teman istimewa atau kekasih, dia tidak perduli! Baginya yang penting kamu bahagia dan kamu tetap menjadi impiannya.

3. Orang yang mencintai kamu selalu menerima kamu apa adanya, di hati dan matanya kamu selalu yang tercantik walaupun mungkin kamu merasa berat badan kamu sudah bertambah.

4. Orang yang mencintai kamu selalu ingin tau tentang apa saja yang kamu lalui sepanjang hari ini, dia ingin tau kegiatan kamu.

5. Orang yang mencintai kamu akan mengirimkan SMS seperti ’selamat pagi’, ’have fun’, ’selamat tidur’, ‘take care’, dan lain-lain, walaupun kamu tidak membalas SMS-nya, karena dengan kiriman SMS itu lah dia menyatakan cintanya, menyatakan dengan cara yang berbeda, bukan “aku CINTA padamu”.

6. Jika kamu merayakan tahun baru dan kamu tidak mengundangnya ke pesta yang kamu adakan, setidak-tidaknya dia akan menelefon untuk mengucapkan selamat atau mengirim SMS.

7. Orang yang mencintai kamu akan selalu mengingat setiap kejadian yang dia lalui bersama kamu, bahkan mungkin kejadian yang kamu sendiri sudah melupakannya, karena saat-saat itu ialah saat yang berharga untuknya. dan saat itu, matanya pasti berkaca. karena saat bersamamu tidak selalu terulang.

8. Orang yang mencintai kamu selalu mengingat setiap kata-kata yang kamu ucapkan, bahkan mungkin kata-kata yang kamu sendiri lupa pernah mengungkapkannya. karena dia menyematkan kata-kata mu di hatinya, berapa banyak kata-kata penuh harapan yang kau tuturkan padanya, dan akhirnya kau musnahkan? pasti kau lupa, tetapi bukan orang yang mencintai kamu.

9. Orang yang mencintai kamu akan belajar menggemari lagu-lagu kegemaran kamu, bahkan mungkin meminjam CD milik kamu, karena dia ingin tahu apa kgemaran kamu – kesukaan kamu kesukaannya juga, walaupun susah menggemari kesukaan kamu, tapi akhirnya dia bisa.

10. Kalau kali terakhir kalian bertemu, kamu mungkin sedang sakit, dia akan sentiasa mengirim SMS atau menelefon untuk bertanya keadaan kamu – karena dia khawatir tentang kamu, peduli tentang kamu.

11. Jika kamu mengatakan akan menghadapi ujian, dia akan menanyakan kapan ujian itu berlangsung, dan saat harinya tiba dia akan mengirimkan SMS ‘good luck’ untuk memberi semangat kepada kamu.

12. Orang yang mencintai kamu akan memberikan suatu barang miliknya yang mungkin buat kamu itu ialah sesuatu yang biasa, tetapi baginya barang itu sangat istimewa.

13. Orang yang mencintai kamu akan terdiam sesaat, ketika sedang bercakap di telefon dengan kamu, sehingga kamu menjadi bingung. Sebenarnya saat itu dia merasa sangat gugup karena kamu telah menggetarkan dunianya.

14.Orang yang mencintai kamu selalu ingin berada di dekat kamu dan ingin menghabiskan hari-harinya hanya dengan kamu.

15.Jika suatu saat kamu harus pindah ke daerah lain, dia akan senantiasa memberikan nasihat agar kamu waspada dengan lingkungan yang mungkin membawa pengaruh buruk terhadap kamu. dan jauh dihatinya dia benar-benar takut kehilangan kamu, pernah dengar ‘jauh dimata, dekat dihati?’

16. Orang yang mencintai kamu bertindak lebih seperti saudara daripada seperti seorang kekasih.

17. Orang yang mencintai kamu sering melakukan hal-hal yang bikin BETE, seperti menelefon kamu 100 kali sehari. Atau mengejutkan kamu di tengah malam dengan mengirim SMS. Sebenarnya ketika itu dia sedang memikirkan kamu.

18. Orang yang mencintai kamu kadang-kadang merindukan kamu dan melakukan hal-hal yang membuat kamu pening. Namun ketika kamu mengatakan tindakannya itu membuat kamu terganggu dia akan minta maaf dan tak akan melakukannya lagi.

19. Jika kamu memintanya untuk mengajarimu sesuatu maka ia akan mengajarimu dgn sabar walaupun kamu mungkin orang yang terbodoh di dunia!. bahkan dia begitu gembira karena dapat membantu kamu. dia tidak pernah mengelak dari memenuhi permintaan kamu walau sesulit apapun permintaan itu.

20. Kalau kamu melihat handphone-nya maka nama kamu akan menghiasi sebagian besar INBOX-nya. Dia masih menyimpan SMS-SMS dari kamu walaupun ia kamu kirim berbulan-bulan atau bertahun-tahun yang lalu. Dia juga menyimpan surat-surat kamu di tempat khas dan segala pemberian kamu menjadi benda-benda yang berharga buatnya.

21. Dan jika kamu coba menjauhkan diri darinya atau memberi reaksi menolaknya, dia akan menyadarinya dan menghilang dari kehidupan kamu, walaupun hal itu membunuh hatinya.

22. Jika suatu saat kamu merindukannya dan ingin memberinya kesempatan dia akan ada menunggu kamu karena sebenarnya dia tak pernah mencari orang lain. Dia sentiasa menunggu kamu.

23. Orang yang begitu mencintaimu, tidak pernah memaksa kamu memberinya sebab dan alasan, walaupun hatinya meronta ingin mengetahui, karena dia tidak mau kamu terbebani karenanya. saat kau pinta dia pergi, dia pergi tanpa menyalahkan kamu, karena dia benar-benar mengerti apa itu cinta 

sumber : facebook

terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

untuk awak :)

smlm sy xde mood... tp sy cube cari mood sy utk awk sbb kan ary jd awk.. mlm smlm awk ckp awk dpt kol free...awk kol tp ckp nk p tnds.. oke lah... sy tunggu awk.. sy tunggu 10 minit.. 20 minit... setengah jam smpai sy tertidur.. pukol 3.30 pagi.. awk kol sy.. sy terjaga n angkat fown... awk bg tau sbb ape awk lmbt kol.. :) xpe.. tu pown dah cukup utk sy.. terima kasih.. tp.. x smpai bape minit pown.. awk ckp esok awk kol... sy oke je sbb mod sy ade tok layan awk... tp awk pulak tibe2 cakap.. esok kalau nk ckp dgn sy cari fown lain ya... huhu... ya sy tau awak sakit aty... sy juga rasa mcm tu.. maaf lah.. fown sy gile.. line kejap ade kejap xde.. tu sangkut2.. sy tersentak sbb bukan sekali 2 awk ckp sakit aty bile kol sy.. tp hmm sy x bole wt pape... tu sy ckp x pyh lah kol.. sbb sy mmg x bole nk cri fown len.. n sy fikir sok msti awk bz sbb nk p poli.. x kan ade masa nk borak lame2 kan? sy x mcg sbb sy xnk ggu masa awk dgn kawan2 awk.. jd.. sy buka blog awk 2 3 kali... hmm n dah tuka lagu awk tu.. suke x? huhu.. td awk p kuar mam ya? em oke2... pastu awk p men futsal lak... bile awk ckp akan kol bile awk rehat,sy tkot sy xleh angkat kol awk n sy takot kite akan gdow lg pasal fown ni.. maaf.. sy xnk dgr awk ckp awk sakit aty bile kol sy.. tu je.. jd ary ni mmg kita x dpt nk abis kan kol free awk tu kan? sbb fown sy n masa y x mengizinkan... tp sy x kisah lah.. hee sbb awk kol sy 3 pg tu pown dah wt sy hepy.. skurg2nya awk kol sy walaupon lmbt ckit.. :) sy bukan nk cari gaduh tp... hmm bile gaduh ngan akak+awak sy rasa lain pulak.. sbb dua2 xde.. akak kanan.. awk kiri.. huhu... kelakar lah bile serentak.. tu je lah nk ckp.. sy x tau nk ckp mcm mne ngan awk.. jd sy tulis je ya.. ♥ salam sayang untuk awak dari saya.. :D


terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

TERIMA KASIH MAMA!! :)

ASSALAMUALAIKUM..

hye sume.. hari ni saya puasa..
hehe puasa ganti lah.. masuk ni dah 2 hari..
emm.. saya xde pape nk cakap cuma saya
nak ucap kan TERIMA KASIH PADA MAMA!
sy sgt terharu+nak ngis bila saat sy sorang2 mama tolong temankan saya..
tolong kejut kan saya tok bangun mandi kol 7 tadi.. 
masa mamai2 tu mama kat dapur.. saya pandang je.. 
sbb sy xde semangat nak cakap pown.. tibe2 mama bagitau 'mama wat kan air ya'?
saya nak ngis.. TERIMA KASIH MAMA!
sbb sanggup teman saya n watkan air..
 mgkin sbb smlm sy cume minum air kosong je waktu buka n x mam nc..
TERIMA KASIH JUGAK sbb mama dah teman saya basuh pinggan..
mama takot saya pengsan.. huhu..saya sangat hargai smpai x terkata.. :'(
cuma saya boleh cakap TERIMA KASIH dalam hati je.. hmm

terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

Nidji - Dosakah Aku (with Lyrics)


terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

sixth sense - menyesal(lirik)


terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

LIRIK LAGU : tanpamu (ost nur kasih)

– Sabhi Saddi ft Helena

Tanpamu hidup jadi sunyi
Tanpamu ku seakan mati
Tanpamu bagai malam tanpa bintang

Chorus
Tanpamu aku akan tersesat
Tanpamu tiada lagi hasrat
Tanpamu seakan jantungku berhenti
Kau yang terindah dalam hidup ini
Dan tak akan pernah berubah selamanya
Aku terlahir hanyalah untuk kamu
Jadi pelindung dirimu
Tanpamu nafasku terhentiKeranamu aku ada disini
Tetap bersamaku selalu disampingku
Untuk selamanya

Chorus
Kasih yakinlah kepada dirimu
Sayang dan cinta ku pun hanya untuk mu
Dan takkan berubah untuk selamanya
Cintaku padamu


terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

hepy bezday EN.BONCET+DEPOT+BUSOK! hehe

hepy bezday syg...!
dah tua dah ek?
hehe tp ya sy ngaku sy lg 
tua dr awk.. tp tu x mungkin
akan wat sy berubah aty tau!
walau pown awk dah tua sy akan 
tetap setia n cintakan awk..
sbb awk sbhagian dari hidup sy..
sy x peduli ape yang awk nk ckp..
sy x peduli bila kita asik bergadoh..
sy x peduli bila awk asik mara sy..
tu sume sbb awk syg sy kan?
hehe sy sgt2 hargai.. 
terima kasih sebab ade kat cc sy ..
terima kasih jgk trime sy seadanya..
sy hadiah kan cinta sy untuk awk..
selamanya utk awk..
♥♥♥

terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

APA YANG PERLU ADA DALAM BEG TANGAN PEREMPUAN?

haha ary ni nk cite sikit pasal pompan..
ape yang wajib ade dlm beg tangan wanita ek?
sebab aku cam pelik je orang bawak beg tgn 
besar-besar nih.. huhu.. ape ek yang ade lam tu?
aku ase lah an msti diaorang letak benda2 ni..
:
:

1. beg duit (wajib) lah kan.. lau x cmne nk blanje?


2. msti handfown... senang nk sms o kol pakwe.. hehe


3. alatan mekap! yang paling penting mesti ade bedak yang ade cemin tu..


4. krim pelembab tgn tu..


5. terakhir adalah kunci! pape kunci lah.. msti penuh lam beg tu.. hehe


haha.. sy terfikir.. msti sy akan mcm ni jgk t 
bile dah dewasa sikit o bila sy dah ade tunang
o dah kawin an? haha pape pown sy jarang bawak 
beg tgn sebab leceh lah... :)

terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D