Blogger Layouts

Followers

Like Kalau Suka Blog Ini. :)

ah ben & ah yien

Daisypath Anniversary tickers

cuti telah bermula ! bushhhhh !



Hai hai bye bye ! Eh baru nak mula lah. Korang sihat tak? Saya baru saja mula cuti sem. Mula rasa kebosanan duduk di rumah. haha. Sebenarnya tak ada lah bosan sangat, kebetulan MAMA saya tak kerja sebab baru saja lepas membuat pembedahan kerana apendik. Jadi ada lah orang yang akan teman saya di rumah dan yang paling penting ada yang tolong masakkan untuk saya. hahaha (gelak nakal)

Ok. Plan saya sepanjang cuti ni adalah,erm erm tak fikir lagi. hehe. Mesti hari hari saya menjadi indah kelam sebab duduk rumah goyang kaki, makan, tidur, berfacebook, dan berblog. haha. boleh jadi GEMOK! bosan bukan? adalah sikit. tak apa. saya akan cuba mencari kerja sambilan minggu depan. nak kerja apa je? 7E? oh no ! tak dibenarkan. kedai buku? ok juga tu. nanti-nanti lah saya pergi tanya. tapi sebenarnya takut. haha. Ok lah, dah tak ada apa nak cerita lagi. maaf lah. tak menarik pun. hehe

p/s : saya memang suka cerita pasal diri saya dalam blog ni. 
nama pun teratak saya. ikut suka saya lah kan? hahaha. (gedik)

main tepi perigi,
nanti cerita lagi.
:)




terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

0 tinggalan jejak: