Blogger Layouts

Followers

Like Kalau Suka Blog Ini. :)

ah ben & ah yien

Daisypath Anniversary tickers

hurmm.


1, 2, 3, 4 .............................................................................
ok tengok lagi. lagi sekali. tak puas ! nak tengok lagi. buka lagi. klik sekali lagi. 
saya online hampir setiap jam. dan setiap kali tu lah saya usha WALL awak. HP saya.
saya keluar masuk bilik, tengok tv, masuk bilik lagi tinjau skrin HP hurm tapi tak ada. 
WALL dan HP sunyi tanpa awak. ok fine !! saya rindu sangat. 
rindu sangat sangat sangat dekat awak ! baru satu hari tak dengar suara awak. 
satu hari tapi saya dah tak sanggup. tak sanggup kalau awak tak ada. sepi, sunyi, menangis dan menunggu. hurm. egokah saya?

ok ! ni balasan kau sebab kau buat dia tak endahkan kau dah. memang padan dengan muka kau
yang tak cantik tu ! sebab kau nak sangat dia bagi perhatian dekat kau. sekarang dengan dia-dia tak ada. kau ingat bila kau merajuk macam budak kecik dia akan pujuk kau balik? merayu-rayu nak kat kau? tolong lah sedar !! hmm,apa kau nak buat kalau dia tak ada? cuba fikir balik. sanggup ke kau tanpa dia? ya, cuma dia yang bole layan kau punye perangai yang mengada-ngada nak perhatian yang lebih ! kau ingat kau artis ke? cuba fikir siapa lagi yang akan jaga kau macam dia jaga kau? siapa lagi yang akan diam je bila kau marah marah? siapa lagi yang boleh tahan dengan perangai kau ni ha !! kau ni memang tak boleh nak fikir ke yang dia tu pun ada hati juga ! puas hati kan buat dia tinggalkan kau betul betul ?! (hati saya yang cakap. dia marah saya sebab saya ni lembab)










terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

0 tinggalan jejak: