Blogger Layouts

Followers

Like Kalau Suka Blog Ini. :)

ah ben & ah yien

Daisypath Anniversary tickers

kenapa?kenapa dan kenapa?

assalamualaikum dan selamat malam ♥ kita bersama lagi dalam segment luahan hati.... haha mule dah nak jiwang-jiwang..alahai mak..! cuma aku cam pelik sikit.. kenapa bila kita kapel dah lame kan mesti je akan putus(kebanyakannya lah kan)..sebab ape ek?? owh-owh aku cume terfikir benda ni tadi..haha..nak kate x sesuai, dah lame kapel... ha ni y ade kat dalam otak aku lah kan : tinjau otak aku jap.. ngengggg...ngengggg...

* sebab lelaki atau perempuan tu dah ade pasangan lain? 
* bila lelaki suda mula bosan dengan gf dia tu(mengongkong kot)
*bila si lelaki dah penat nak layan perempuan atau senang cite muak lah...
*sebab mgkin mereka cuma kapel main2 je kot..(ish! xde perasaan lgsung ke?)
*n bla...bla...bla...bla...

tipu lah kan lau korang dah kapel 2-3 bulan korang langsung xde rasa sayang sikit pun kat bf/gf korang tu... haha aku x percaya! xkan sikit pun korang xde nak faham sikap or perangai mereka tu... korang tipu sekali lagi kan!
haha aku x tipu..... tapi untuk apa dan atas dasar ape korang kapel lama2 kalau korang x pertahankan hubungan korang tu n sesuka hati jek korang ucapkan kata-kata yang akan buat salah sorang dari korang menangis apabila mendengarnya(mungkin akan dapat sakit jantung) iaitu ayat "KITA DAH X SERASI..LEBIH BAIK KITA BERPISAH" or "SAYA BUKAN YANG TERBAIK DAN SESUAI UNTUK AWAK"... begitu senang ke korang nak lepaskan separuh nyawa korang tu? hmm aku xbole... bukan senang kan kita nak jatuh cinta... lau senang macam kita pakai baju lah kan? x sesuai je tolak tepi n cari lain... oke FINE.. bg korang senang kan.. petik jari je kot sbb korang lawa n hensem.. tp penah terfikir x kenapa korang kapel dengan bf/gf korang tu smpai 2-3 tahun? :) 

jom lah kita sama2 fikir.... bila kita wat kat orang macam tu 1 ary nanti orang akan buat kita mcm tu sebijik-sebijik benda y same.. oke tipu! x lah same sangat tp mungkin akan kena macam tu sipi-sipi... sebab bumi ni macam roda.. mula2 ko kenakan orang..lame2 titik ko start tu akan balik kat ko.. x pun kat anak,cucu n cicit ko balik... :) wahh... aku tulis nih men hentam jek... cume selit2 sikit pengalaman aku muda2 dulu(mang muda pun oke).. 

renungan bersama(tambah sendiri)
: jangan bagi harapan yang menggunung pada orang lain..
: jangan mengada-ngada buat orang sayang gile babi kat ko kalau dari awal ko dah pasang niat nak main2 kan dye..(sikitsikit suda lah)

last sekali.. benda ni cuma ingatan bersama... sume orang ade pengalaman kan... benda ni xde kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah meninggal dunia jadi mohon maaf andai tersalah bicara n terkasar bahasa yang aku taip nih... haha :) 

hargai orang yang sayang korang n yang ade dengan korang sekarang..
sebab kalau mereka dah xde korang dah x dapat nak cari yang same dengan mereka lagi...
senang2 sayang lah KELUARGA KITA SENDIRI.. :D

to : noor safiqah malik.. bila nak wat segment luahan aty? haha










terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

2 tinggalan jejak:

Ija AppLe :) said...

betol3 !..stuju sgt...
syg bf..tp baek laa syg fmly lg kn ! ^^,

little ladies said...

hehehe...
yela.. :)