Blogger Layouts

Followers

Like Kalau Suka Blog Ini. :)

ah ben & ah yien

Daisypath Anniversary tickers

benda penting !

*assalamualaikum*

hehe.. hari ni nak kongsi barangbarang yang bagi saya sangatsangatsangat penting dalam hidup..
Ehh ! kenapa penting ? sebab kalau bendabenda ni xda saya rasa mcm nak mati.. hee.. *x lah ! saya gurau je..
sebenarnya benda ni ada yg dah lama saya kumpul n memang minat pon.. tu sebab saya sayangsayangsayang sangat sampai nak bagi orang pinjam pun kena tgk dulu orang tu macam mana.. opsss ! jangan fikir saya kedekut pulak oke.. babap nanti ! hee.. yela.. kena tengok lah orang tu kalau pinjam boleh jaga ke x barang saya ni.. tapi.. ohh ada tapi jugak.. x semua barang saya ni saya boleh kumpul.. hee... tengok je lah ek.. ~

komik ~
- hee komik ni saya kumpul dari form 1.. ada lagi tapi saya tunjuk yang ni je lah k.. :)

novel ~
- ni novel yang terbaru.. semua saya beli guna baucer yang kerajaan bagi tuu.. haha tapi ada campur baucer yayunk saya punya jugak.. hee.. terima kasih sayang.. sebab beli kan novel untuk saya ye.. 
kredit tok *zulfadli hilman* :*

laptop ~
- oke ni pulak benda yang memang saya x mampu nak beli.. hee
bersyukur lah sebab ayah nak belikan masa saya baru masuk kolej dulu.. lama jugak benda ni bertahan dengan saya.. walaupun saya hentakhentak dia.. hee tapi saya sayang sangatsangat dengan BB merah saya ni ! thanx ayah 
kredit tok *ayah* :)

tipon c3 ~
- ni tipun pertama yang saya beli sendiri dengan hasil duit gaji saya yang pertama masa saya kerja dulu lahh.. tapi saya pun x tau lah kenapa saya beli tipun cam gini... nak tukar tapi dah sayangsayang pulak.. tapi siez lah.. saya minat tipun.. saya x peduli ! saya tetap minat jugak.. haha ! oleh sebab susah nak dapat tu sebab saya x boleh nak kumpul.. huhu :p

teddy bear ~
- ha ni pulak nama dye momo... hee.. momo ni saya syg sangatsangat sejak dia jatuh dari langit ! opsss... hehe bukanbukan.. momo ni ada orang bagi.. hekhek.. ada lagi adikadik dia tapi x masuk pulak.. lain kali lah tengok adikadik dia.. sebab mereka tu pemalu.. momo ni hai.. ada baju tapi hari tu dia mengadu dekat saya yang dia panas.. tu saya bukak kan n gantung dalam loker.. hee
*terima kasih ye awak.. :)

movie ~
- saya ni memang gile ceritacerita ni.. dalam laptop smpai x tau nak letak mana.. penuh ! separuh dah masuk dalam dvd.. haha.. agak2 kalau saya jual 1 dvd RM6 oke x? wahaha otak saya ada virus bisnes macam yayunk saya lahh ! 
p/s : mama belikan lahh HARD DISK untuk saya... iskisk.. :'(

#alamak-alamak ! ayah dah jerit.. huh ! terkejut saya.. 
ayah ni pun.. nasib lahh saya ni x jalan sebab terkejut... hahaha..
oke lah.. sampai sini dulu ek.. 

*assalamualaikum*







terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

0 tinggalan jejak: