Blogger Layouts

Followers

Like Kalau Suka Blog Ini. :)

ah ben & ah yien

Daisypath Anniversary tickers

kegilaan melanda c2-o2

hahaha... ckp je pasal kegilaan ni ade 2 bnde y terjadi smalam kat umah c2-02.. y pertama.. mse tu kol 12 lbih kot... sy ngan mira tgh sedap tdow kat katil kesayangan tu an... hehe... tp datang lah beberapa mangkok ayun ni terjah bilik den!! WEI KOWANG X RETI NAK BG SALAM KE HAPE???! haha dalam aty dah panas dah... pastu sowg bersuara ckp de mbe sowg ni post kat fb dye smthing y wat mata AKU N MIRA terus segar kembali n makin bertambah lah panas kat aty nih... pe g,, SERANGGGGGGGGGGGGGGGG! p bilik sebelah n tye pe masalah dye sbnrnya.. antara dialog kami 7 owg ngan c dye y sy igt lah::


epy :: emm ko ade masalah ke ngan ktowg?? npe ko ckp cmtu lak?? ( ngamuk smpai retak pintu bilik ) haha
c dye :: masalah pe??
saya :: ( senyum ) x skunk pe mslh ko nk tulis mcm tu... cube ko ckp skit.. nape ngan aku2 skali terbabit sme?? 
zura :: ( gayut ) sengal nye zura!!
c dye :: xde mslh pape pown..
mira :: abis tu sape 7 owg y ko maksud kan tu? cube ko ckp skit pe y ko x puas aty?? ( biasa lah bru bgon tdow an )
c dye :: hmm x, aku dpt tau ade owg kutuk2 aku...
saya :: oke fine, tp nape lak ko kate 7 OWG tu? aku mmg x puas aty psl tu.. xkan sowg y wat 7 skali y kena?? agak2 lah wei.. aku nih seumur idop x penah lg tau t....r ngan laki... bek2 skit... nape ko nk tulis 7 skali lak???!


haha mcm tu lah lebih kurang... pastu kmi tye bek2 pe mslh dye... basuh ckit2... hmm penat tu coz MASE TU SAYA JE Y MEMBEBEL coz x puas aty... sakit tekak! hehe... tp skunk pas tau alasan dye sume ktowg pown ckp kat dye x sume owg same... y dah lepas tu lepas lah... lau dye anggap bende tu sme je sumenye sakit lah... y penting kami semua SEMAKIN SERASI BERSAMA!! hahaha 


SAYANG KOWANG SGT2... HA LAU DE MASALAH MEH ATG BILIK AKU... SKURANG2NYA ADE GAK Y NK TEMAN AKU BORAK... HIK3!  (errr.. sbenarnya dyowg sume dah penat dgn aku membebel... haha bising!!)  :) smpai sy ckp kat dyowg, t lau aku xde lgi jgn rindu lak nk dgr aku membebel... ahak!!

perkara ke 2 lak bila malam tu tgh gosok baju c zura tetibe lak baring kat bawah sbb katil dye penuh ngan budak2 nih... hahaha... padan muke ko!   pastu dye pown kate nak wt rmbut cam korea... c epy nie gatal iron an rmbut dye... pe g... pas zura bgon je c eqin n sy lak... haha.... pe g jd pesta lah smpai kol bpe ntah sbb nak menghabis an bape kepala... pas sy, sy plak y kena wat kan untuk dyowg.. mula2 mak ngah, pastu eqa,afnie,epy n paling las c zura! rmbut dah lah secipot... komain susah g nak iron... hahaha sakit tgn tau! tp mase tu mcm mesra je 1 umah... hahaha sonok bila kita dah kenal aty owg y dulu kita x rapat nih... :)


hargai lah kawan2 kita slagi kita mampu.. :)
sejahat atau senakal mane pown mereka, mereka tetap kawan kita(",)


terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

0 tinggalan jejak: