Blogger Layouts

Followers

Like Kalau Suka Blog Ini. :)

ah ben & ah yien

Daisypath Anniversary tickers

LESEN : ujian komputer


hai jumpa lagi dalam segmen LESEN ! haha. hari ni saya pergi ambil ujian komputer pula. malam tadi dah study sehabis mungkin gara-gara takut tak lepas. saya sanggup minta cuti sampai kena mara tau semata-mata nak ambil ujian komputer ni awal. *sebenarnya boleh je amik hari sabtu ahad ! hehe gedik punya orang*.  

pagi-pagi saya dah bangun siap-siap untuk pergi ambil sijil dulu dekat Detik Erat tu. pastu baru pergi area Tabung Haji untuk ambil ujian komputer. masuk je kena daftar. hati dah dap dap dup dah ni. haha. maklum lah tak ada pengalaman. nasib baik ambil dengan kakak. jadi adalah orang teman kan. dah habis tu masuk dan terus jawab soalan untuk rabun warna tu. kena dapat markah penuh. Alhamdulillah LULUS dengan cemerlangnya. haha. lepas tu saya kena sambung jawab bahagian undang-undang. ok memang kantoi tang situ sebab saya tak baca. hek! hek! MALAS!! dah habis jawab cek cek dan terus tengok keputusan *tutup mata sebab takut tak lepas*. akhirnya, Alhamdulillah saya LULUS! haha. *senyum sampai telinga*. ini sebab hari ni ada LUCK bak kata si boncet saya. kredit to : zulfadli hilman, terima kasih sayang :)

ok, selepas itu saya pergi ke Detik Erat balik untuk serahkan keputusan tadi dan isi borang untuk masuk ke kelas modul 6 jam pula. kakak tu tanya masuk kelas hari khamis ni eh. saya dah terBLUR lah pula. sebab hari KHAMIS saya kerja. tak kan saya nak minta cuti. nanti kena mara lagi. warghhh ! tak sanggup!! tapi mama cakap tak apa lah. kalau tokey marah berhenti lah. haha. kakak pun kena habiskan ambil LESEN L dulu. ok. setuju lah nak masuk kelas hari khamis ni. MAAF TOKEY! LESEN SAYA LEBIH PENTING. haha

ok lah. sekian untuk hari ini. :) babai



terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

0 tinggalan jejak: