Blogger Layouts

Followers

Like Kalau Suka Blog Ini. :)

ah ben & ah yien

Daisypath Anniversary tickers

sYe!


haha dah mcm pe ntah...



terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

hatiku..!


Disuatu hari kau datang dan bertanya padaku
apa yang lebih penting...
dirimu atau nyawaku...
dan aku menjawab nyawaku lebih penting..dan kau pun berlalu dengan kekecewaan....
Tanpa pernah kau sedari bahawa 
kaulah nyawaku itu... sesungguhnya kau adalah cinta dan nyawaku dalam hidup ini... tiada orang lain dalam hidupku dan tiada sesiapa lagi..
hanya kau seorang sahaja dalam hatiku..!

terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

senyumm! :)







terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

ayat-ayat cinta





terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

doa ::








terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D




terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

hati berkata :








terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D





terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D





terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

kenyatan!!





terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D



terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D





terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

buat teman







terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

ketawa & air mata


ketawa dan air mata
itu sebenarnya cinta
kalau kau sedih pasti ku rasa
begitu sebaliknya...

ku senang engkau cemburu
itu tanda kau sayangiku
walau kau takut kehilanganku
begitu juga aku...

ku juga suka bila kau curiga
ia mengajarku erti setia
apa pun sikap mu aku terima
asalkan ada kebaikan...

walaupun sering kau ku tinggalkan
itu tiada bermakna kau ku abaikan
memang sesekali sikapmu membuat aku jemu
hingga kau x ku pedulikan utk menyedarkan...

belum penah ada cinta
di dalam kehidupan manusia
sepanjang bahagia
tanpa air mata...


  * hmm ni slh 1 lagu y dye nyanyi sblum ak tdow... lau ase rndu o x leh tdow bru dgr lgu nih... skunk sgt2 rndu an dye... hmm.. rndu sgt...

terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

10 tnda aty mati





terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D



Jika kudapat menarik PELANGI dari atas LANGIT,
Akanku ukir NAMAMU,
Lalu ku kembalikan lagi ke LANGIT,
Agar semua orang tau bertapa bahagianya HIDUPKU mengenali
DIRIMU!!



terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D










terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D



terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

wanita ^_^




terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D




apsal ntah ngan ak nih...haha



terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D


Ya Allah...
Seandainya telah Engkau catatkan
dia akan mejadi teman menapaki hidup
Satukanlah hatinya dengan hatiku
Titipkanlah kebahagiaan diantara kami
Agar kemesraan itu abadi
Dan ya Allah... ya Tuhanku yang Maha Mengasihi
Seiringkanlah kami melayari hidup ini
Ke tepian yang sejahtera dan abadi

Tetapi ya Allah...
Seandainya telah Engkau takdirkan...
...Dia bukan milikku
Bawalah ia jauh dari pandanganku
Luputkanlah ia dari ingatanku
Ambillah kebahagiaan ketika dia ada disisiku

Dan peliharalah aku dari kekecewaan
Serta ya Allah ya Tuhanku yang Maha Mengerti...
Berikanlah aku kekuatan
Melontar bayangannya jauh ke dada langit
Hilang bersama senja nan merah
Agarku bisa berbahagia walaupun tanpa bersama dengannya

Dan ya Allah yang tercinta...
Gantikanlah yang telah hilang
Tumbuhkanlah kembali yang telah patah
Walaupun tidak sama dengan dirinya....

Ya Allah ya Tuhanku...
Pasrahkanlah aku dengan takdirMu
Sesungguhnya apa yang telah Engkau takdirkan
Adalah yang terbaik buatku
Karena Engkau Maha Mengetahui
Segala yang terbaik buat hambaMu ini

Ya Allah...
Cukuplah Engkau saja yang menjadi pemeliharaku
Di dunia dan di akhirat
Dengarlah rintihan dari hambaMu yang Naif ini
Jangan Engkau biarkan aku sendirian
Di dunia ini maupun di akhirat


Menjuruskan aku ke arah kemaksiatan dan kemungkaran
Maka kurniakanlah aku seorang pasangan yang beriman
Supaya aku dan dia dapat membina kesejahteraan hidup
Ke jalan yang Engkau ridhoi
Dan karuniakanlah padaku keturunan yang soleh

Amin... Ya Rabbal 'Alamin

terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

tak kan pernah ada!!

video


dia
memang hanya dia
ku slalu memikirkannya
tak pernah ada habisnya

* benar dia
benar hanya dia
ku slalu menginginkannya     
belaian dari tangannya

mungkin hanya dia
harta yang paling terindah
di perjalanan hidupku
sejak gerak denyut nadiku

mungkin hanya dia
indahnya sangat berbeda
ku haus merindukannya

 ku ingin kau tau isi hatiku
kaulah yang terakhir dalam hidupku
tak ada yang lain hanya kamu
tak pernah ada
takkan pernah ada

ulang *

# lgu nih tok seseorg y sy syg... 








terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

koleksi sy!



* waa... ecehh,, kurusnya sy... hihi!


hehe b! bb nmpak b...hehe... cakk!



ecehh! mcm pompan melayu terakhir! ahakz! 
*pasan


kawin??? ohh... mau bju itu melekat d bdn sy...haha


mne bdn sy?? ayo0kkk! bdn dah xde...hehe


lawa x mate sy?? hehehe


jomm mam! hehe... smpat g klik2!


????? tdow!! mamaaaaa! hehe... sik tdow je keje..


memborong d kelantan! hik2!


hehe... santai jap smentara tgu ayah smpai..



hehe ni lah adik bradik sy...





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

("")"""("")
(   ' o '   )
(''')  ,  (''')
(,,,,) (,,,,)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥








terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

* tedy comel *





hehehe ni tedy sy ngan c dye...hik2 sowy syg..y sblah tu bb pye..


ha! nih tok b... comel mcm bb an? hehe


nih tedy bb y gemok... jap! bb lom pk name tedy nih lg... hik2!




terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D

cUt!-cUt!... yaho0o!

      Wah... penat... hmm bru bape ary lepa alik umah stelah beberapa ary p b'cuti d 4 buah negeri...hik2! sgt menyeronok an... hmm ni kali pertama p cuti smpai 5 ary... nk tau pe aktiviti family sy?? jom scan....yokk!


5.12.2010 ( ahad )
gerak dri umah pas suboh tu. dok dlm kete smpai skit pggang nih n tdow je..hahaha.. 
smpai at pahang dlm kol 9 pg.. pastu benti sarap n terus an perjalanan ke gambang..
smpai at gambang ayah tersalah jalan n terus nek kuantan...hehe... benti rehat lu baru pusing balik ke gambang utk p mndi at sne...haha mang menyeronok an...kol 6 ptg ktowg gerak n terus nek terengganu plak..


6.12.2010 ( isnin )
smpai terengganu je terus cri tmpat tdor.. pg tu p sarap n jalan2 at muzium n kebetulan salah 1 muzium tu de wt pameran tontura (alat2 hukuman zaman dulu).. gile takot lah... sape y ase2 x bleh tgk bnde2 tajam n darah bek jgn masuk...hahaha... pastu mase dlm perjalanan ternmpak gerai y jual kopok lekor... benti lg tok beli kopok lekor.. abis je mam bru terus p kelantan..


7-8.12.2010 ( selasa n rabu )
kami smpai d kelantan.. mama terus cri tmpat tggl... malam tu p mam n ngayau2 at pasar malam.. esoknya plak,kami p pengkalan kubor..igt an nk p borong bju tp harganya mahal sdikit... malam tu kami terus p wakaf che yeh..huhu sy suke bab barang2 at ctu murah... kasut,bju,tudung.. tp y x besh nya peniaga tu lelaki!! menyampah betol... ngeko je... nk wt pilihan pown x senang..hmmmm... akhirnya,dpt beli baju,kasut,selendang je...lebih murah dr pd walk...hahah sy suke... petg tu kami bertolak ke perak pulak..


9.12.2010 (khamis )
kami p lost world of tambun... haha... besh... tempat dye sgt besat... hmm sblum balik tu sempat lah jugak p borong cenderahati tok bwk alik n tok y t'syg...heheh...nk tau beli pe??? jap eh..

|
|
|
*
tAdaA


* tedy bear...hehe

terima kasih pinjamkan mata dan sila komen ya :D